Toplantının açılış konuşmasında Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, "Daha iyi bir sağlık sistemimiz, hizmet sunumumuz olacak. En büyük amacımız, önce hasta memnuniyeti, sonra çalışan memnuniyeti. İnsanları hastalanmadan koruyacak bir sistemi daha etkin hale getirmeye çalışacağız." dedi.

Sağlık SEN: Dişi Ağrıyan, Dizi Sızlayan Hastaya Ambulans Gitmesin Sağlık SEN: Dişi Ağrıyan, Dizi Sızlayan Hastaya Ambulans Gitmesin

Bu açıklama sonrası Sağlık-Sen Adana Şubesi Başkanı Bekir Nennioğlu sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Bakan Kocaya seslendi  Nennioğlu açılamasına "Sayın Sağlık Bakanım güvenimizi boşa çıkarmayın, İlk günden düğmeyi yanlış iliklemeyelim " dedi. 

Sağlık-Sen Adana Şubesi Başkanı Bekir Nennioğlu sosyal medya hesabından yaptığı açıklama;

Sayın Sağlık Bakanım güvenimizi boşa çıkarmayın

Sağlık Bakanı Sayın Kemal Memişoğlu’nun yapmış olduğu açıklamada, "Önce hasta memnuniyeti, sonra çalışan memnuniyeti" dedi. Biz sağlık çalışanları olarak inanıyoruz ki, önce çalışan memnun olacak ki hastayı memnun etsin. Çalışan memnun olmadıktan sonra, hasta nasıl memnun olacak? Önce çalışana değer verilmeli. İnsan, işini seviyorsa mutluluk saçar etrafına. Ancak ne hikmetse, biz sağlık çalışanlarının kaderi mi bu? İlk günden düğmeyi yanlış iliklemeyelim.

Mutlaka nihai hedef hasta memnuniyetidir. Biz bunu kabul ediyoruz. Ancak bugün sahada çalışma barışı bozulmuş, yoğun bakımlar hep dolu, insanlar muayene olmak için randevu alamıyor. Siz önce bakan olarak çalışanların motivasyonunu yükseltin, onların moralini yükseltin ki hasta memnuniyeti oluşsun.

Saygılarımızla,

Editör: Ceren Yıldız