Elektronik ortamda yapılan ticarette en çok zorlanılan konuların başında biri müşteri ile sağlıklı bir iletişim sağlamak gelir. Potansiyel müşterileri bulmak ve bunları düzenli alıcıya çevirmek kar elde etmek için hedeflenen bir durumdur. Bunu kolay bir şekilde yapmanın yöntemi e-posta ileti yönetimi sağlamaktır. Bir iletişim aracı olan e-posta aynı zamanda pazarlama aracı olarak yaygın olarak kullanılır. Ürün tanıtırken potansiyel müşterilere bu şekilde ulaşabilirsiniz.

E-Posta İYS ile Potansiyel Müşterilerinize Ulaşın

Ticarette hedeflenen kitleye ulaşmak hayati önem taşır. Tam bu noktada e-posta iys devreye girer. Özellikle ticari rekabette avantaj sağlayan bu sistemin nasıl işlediğini bilmek çok önemlidir. Elektronik ortamda kullanabileceğiniz bu pazarlama yöntemi müşterilerinize kolay bir şekilde ulaşmanızı sağlar. Aynı zamanda içeriğinde bilinmesi gereken bazı noktalar vardır.

  • Yüksek yatırım getirisi sağlayan e-posta iys ile pazarlama yöntemi harcanan 1 dolar başına 44 dolar kazandırır.
  • E-posta kişiselleştirme özelliğine sahip olan bu sistem ileti gönderme yöntemi ile potansiyel müşterilerle temas kurar.
  • Daha önceki müşterilere güncel kampanya ve avantajları bildirerek internet sitesini tekrar ziyaret etmesine yönelik iletiler gönderir.
  • 4 milyon kullanıcıya sahip olan iys geniş bir potansiyel müşteri ağını bünyesinde barındırır.
  • Dünya çapında bir iletişim kanalı olan iys satışları arttırmak, müşteri çekmek ve etkileşim kurmak adına evrensel bir niteliğe sahiptir.

Yoğun Bakımdaki Hastada 19 Bası Yarası Şikayeti: "İhmal Var" Yoğun Bakımdaki Hastada 19 Bası Yarası Şikayeti: "İhmal Var"

E-Posta ile Pazarlama Avantajlarından Yararlanın

Pazarlama aracı olarak kullanılan ileti yönetim sistemi bünyesinde çok sayıda avantaj barındırır. Pazarlama açısından etkili bir iletişim aracı olan e-posta bu avantajları sayesinde kullanılır. E-ticaret için bu sistemi kullanmanız halinde pek çok avantaj elde edersiniz.

Pazarlama için kullanılan e-posta aynı zamanda güçlü bir iletişim kanalıdır. E-posta ile önceki müşterilerin yorum ve referanslarını paylaşmak iyi bir intiba bırakmanızı sağlar. Teklif ve fırsatlarla bunları birleştirdiğiniz zaman müşterilerinizde aranızda güçlü bir ilişki ve güven oluşur.

Daha önce kullanıcınız olmayan potansiyel müşterileri çekmek için iyi bir araçtır. Markanın bilinirliğini arttırmak için sık e-posta pazarlaması kullanmak akılda kalmanızı sağlar. Bu da zamana yeni müşteri kazanıp kar oranının artmasıyla sonuçlanır.

E-posta ile pazarlama tekniğinin en büyük avantajlarından biri trafik akışı sağlamasıdır. Mağazanın güncel müşteriler tarafından tekrar ziyaret edilmesinin yanı sıra yeni müşteri çekme konusunda da işe yarar. Aynı zamanda bu pazarlama tekniği e-ticaret için potansiyel müşterileri mağazanıza yönlendirir.

Reklam amaçlı kullanılan e-posta diğer pazarlama araçlarından farkı olarak yüksek bir ölçülebilirlik oranı sunar. E-postaların ne zaman kimlere gönderileceğini seçmek firmanız için büyük bir avantaj sağlar. Akabinde pazarlamanın ne oranda başarılı olduğunu ve amacına ulaşıp ulaşmadığını tespit etmek son derece kolaydır.

İleti yönetim sistemi ile pazarlama yapmak ürün ve hizmet tanıtma olanağı sunar. İndirim ve fırsatlar konusunda kişiselleştirilmiş e-posta yollamak mağazanın ilgi görmesini sağlar. Halihazırda müşteriniz olan kullanıcılar için yeniden alışveriş yapma olanağı tanır.

E-posta ile pazarlama yapmak markanın varlığını hatırlatmaya yardımcı olur. Uzun süre alışveriş yapmayan eski kullanıcıları alışverişe teşvik etmeye yarar. Aynı zamanda markadan daha önce alışveriş yapmayan potansiyel müşterilerin önünü açar.

Pazarlama konusunda e-postanın en büyük avantajı diğer reklam giderlerine göre çok daha düşük bir gidere sahip olmasıdır. Aynı zamanda diğer reklam türlerinin istediğinden çok daha kısa bir zaman diliminde yapılabiliyor olması büyük bir artı kazandırır.

Müşterilerinize göre e-posta kişiselleştirmesi yapmak kar oranının artmasını sağlar. Müşteriye hitap etmeyi kolaylaştıran kişiselleştirme seçeneği aynı zamanda hangi ürünlerin tanıtılması konusunda da yardımcı olur. Müşterilerin en uygun olduğu zaman diliminde gönderilen e-postalar başarı ile sonuçlanır.

Kampanya Türünüze Göre E-Posta Pazarlama Seçenekleri

Mağazanız için seçmiş olduğunuz kampanya türü hizmetin başarılı olması açısından son derece önemlidir. E-posta iys pazarlama türünün doğru seçilmesi kar elde etme açısından önemlidir. Bu nedenle e-posta kampanya türlerini bilmek gerekir.

Bilgilendiren e-posta: Abonelere ürün ve hizmet tanıtmak için kullanılır. Temel amaç satışları arttırmak ve mevcut müşterilerin tekrar alışveriş yapmasını sağlamaktır.

Tanıtan e-posta: İndirim ve promosyon bilgileri sunan bu kampanya türü alışverişe teşvik eder.

Tetikleyen e-posta: Satın alma işlemi sonrası müşteriye ilgili hizmeti hatırlatan ve otomatik olarak yollanan bir mesajdır.

Etkinleştiren e-posta: Uzun süredir alışveriş yapmayan müşterilere gönderilir.

Editör: TE Bilisim