Sendika

Sözleşmeli Yöneticilerin Kamu zararına Neden İnceleme Başlatılmıyor

Bilindiği üzere ilgili mevzuat hükümleri doğrultusunda,  zorunlu olarak bir mali yılda iki aydan fazla geçici görevlendirme yapılamıyor. Gönüllü ise bir mali yılda 3 er aydan en fazla 6 ay geçici görevlendirme yapılabiliyor. Ancak il sağlık müdürlükleri tarafından aykırı görevlendirmeler hız kesmeden devam ediyor.

Dhyli olan hekime  1 mali yılda 2 aydan fazla geçici görevlendirme işlemi yapılmış olup, geçici görevlendirme işlemine karşı Hekimsen tarafından  yürütmenin durulması talepli iptal davası açılmıştır,

Mahkemece görevlendirmeye ilişkin idari işlemin YÜRÜTÜLMESİNİN DURDURULMASINA karar vermiştir.

Bilindiği üzere ilgili mevzuat hükümleri doğrultusunda,  zorunlu olarak bir mali yılda iki aydan fazla geçici görevlendirme yapılamıyor. Gönüllü ise bir mali yılda 3 er aydan en fazla 6 ay geçici görevlendirme yapılabiliyor.

 Hal böyleyken İl Sağlık Müdürlükleri gecici görevlendirmelerde mevzuata uymayarak kamu zararı oluşturmaya devam ediyor.

 İl-ilçe sağlık müdürlüklerinde mevzuata akırı yaptıkları süresiz geçci görevlendirmeler ile hastanelerde personele fazla meai ücreti ödenmesine neden olurken, zorunlu yapılan geçici görevlendirmelerde  mevzuata uymayarak avukat parası ve mahkeme masrafları yolu ile kamu zararına neden olmaktadır.

Personelin en ufak bir işleminde kamu zararı çıkartarak işlem yapan Sözleşmeli Yöneticilerin yaptıkları kamu zaarrında inceleme ve soruşturma neden yapılmıyor.

Uygulanmayan Sözleşmeli Yönetici parametrelerinden biri de Sağlık Müdürlüklerinde kaybedilen dav sayısı

Unuttuk karne parametreleri açıklanmayalı yıllar oldu,