,,

Başvurular https://sertifikabasvuru.saglik.gov.tr/ adresi üzerinden yapılacak olup başvuru için istenen tüm evrakların sisteme EKSİKSİZ olarak yüklenmesi gerekmektedir. Katılımcı yerleştirmesi başvuru sırasına göre yapılacak olup hatalı ve eksik belgeler ile yapılan başvurular iade edilecektir. Eksik belgeler tamamlanıp belirlenen başvuru süresi içinde sisteme tekrar yüklendiği takdirde yeni başvuru olarak değerlendirileceğinden başvuru sıralaması değişecektir. Belirlenen kontenjanlara yerleştirme yapıldıktan sonra eğitim tarihi değişim ve erteleme talepleri kabul edilmeyecektir.

Eğitim merkezine yerleştirmesi yapılan katılımcıların eğitime başlayış için belirtilen tarihe kadar başlayış yapmaları gerekmektedir. Başlayışını yapmayan katılımcının SEP yerleştirmesi iptal edilir. Başvurular sadece mevcut eğitim için alınacak olup yedek listedeki kişiler için bir sonraki eğitime ilişkin herhangi bir hak doğmayacaktır. Kontenjanların dolması halinde yerleştirme listesi başvuru tarihinin bitiminden önce açıklanabilecektir. Yerleştirildiği halde eğitime katılamayacak olanların hem resmi yazı ile hem de [email protected] adresinden Bakanlığımıza bilgi vermesi gerekmektedir.

Uçuş Tabipliği Sertifikalı eğitim programına başvuru için yüklenecek belgeler;

118.Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası ilanı 118.Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası ilanı

1. Kimlik fotokopisinin noter onaylı örneği (Arkalı-Önlü),

2. Sağlık raporu

3. Varsa çalıştığı kurum üst amiri tarafından onaylı çalışma belgesi yoksa daha önce bu eğitimi aldığına dair belge, (Sertifika yenileme eğitimine başvuracaklar için geçerlidir.)

4. Kurum namına katılanlardan, ilgili kurumun görevlendirdiğine dair yazı; kurum adına katılmayanlar için ise hangi kurumdan katıldıklarını belirten yazılı dilekçe, herhangi bir kurumda çalışmayanlar için Uçuş Tabipliği Sertifikalı Eğitim Programı Standartı Ek 2 de yer alan dilekçe.

Kaynak: rss